Zgłoszenie naprawy odpłatnej

W celu wysyłki sprzętu pogwarancyjnego marki Profoto do płatnej wyceny/diagnozy uszkodzenia, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłania go wraz ze sprzętem:

formularz zgłoszenia naprawy sprzętu .

Wysyłka do serwisu odbywa się wybraną przez Klienta firmą spedycyjną na jego koszt.

Odsyłka z serwisu do Klienta odbywa się wyłącznie kurierem DHL lub kurierem zamówionym przez Klienta.

Sprzęt można również dostarczyć i odebrać osobiście.

Proces naprawy pogwarancyjnej:

  1. Po dostarczeniu sprzętu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
  2. Sprzęt trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
  3. Serwis kontaktuje się z Klientem poprzez SMS lub email wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
  4. Po wyrażeniu zgody na naprawę, sprzęt jest naprawiany i testowany.
  5. Po wykonanej naprawie i uregulowaniu płatności, sprzęt jest odsyłany do Klienta.
  6. Gdy Klient nie wyraża zgody na naprawę, sprzęt jest odsyłany do Klienta bez podjęcia naprawy.
  7. Na wykonaną usługę udzielamy 6 miesięcy gwarancji.

Prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami.


Przeczytaj uważnie!

Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.

Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:

  • wypełniony formularz zgłoszenia naprawy sprzętu .
  • dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
  • szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
  • akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu
  • współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - dodatkowe akumulatory czy baterie, głowice, palniki