Zgłoszenie naprawy odpłatnej

W celu wysyłki sprzętu pogwarancyjnego marki Sigma do płatnej wyceny/diagnozy uszkodzenia, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłania go wraz ze sprzętem:

formularz zgłoszenia naprawy sprzętu .

Wysyłka do serwisu odbywa się wybraną przez Klienta firmą spedycyjną na jego koszt.

Odsyłka z serwisu do Klienta odbywa się wyłącznie kurierem DHL lub kurierem zamówionym przez Klienta.

Sprzęt można również dostarczyć i odebrać osobiście.

Proces naprawy pogwarancyjnej:

  1. Po dostarczeniu sprzętu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
  2. Sprzęt trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
  3. Serwis kontaktuje się z Klientem poprzez SMS lub email wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
  4. Po wyrażeniu zgody na naprawę, sprzęt jest naprawiany i testowany.
  5. Po wykonanej naprawie i uregulowaniu płatności, sprzęt jest odsyłany do Klienta.
  6. Gdy Klient nie wyraża zgody na naprawę, sprzęt jest odsyłany do Klienta bez podjęcia naprawy.
  7. Na wykonaną usługę udzielamy 6 miesięcy gwarancji.

Prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami.


Przeczytaj uważnie!

Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. W przypadku sprzętu z wymienną optyką wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłącz obiektyw od korpusu aparatu! Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.

Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:

  • wypełniony formularz zgłoszenia naprawy sprzętu .
  • dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
  • szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
  • korpus współpracującego aparatu (niezbędny w przypadku kalibracji - więcej o kalibracji)
  • akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu, czy komunikacją z komputerem
  • współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - karty pamięci, dodatkowe akumulatory czy baterie