Zgłoszenie naprawy odpłatnej
W celu wysyłki sprzętu pogwarancyjnego marki do płatnej wyceny/diagnozy uszkodzenia, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłania go wraz ze sprzętem:
formularz zgłoszenia naprawy sprzętu .
Wysyłka do serwisu odbywa się wybraną przez Klienta firmą spedycyjną na jego koszt.
Odsyłka z serwisu do Klienta odbywa się wyłącznie kurierem DHL lub kurierem zamówionym przez Klienta.
Sprzęt można również dostarczyć i odebrać osobiście.
Proces naprawy pogwarancyjnej:
- Po dostarczeniu sprzętu do serwisu jest on rejestrowany oraz nadawany jest unikalny numer zlecenia.
- Sprzęt trafia do technika, który dokonuje wyceny i diagnozy uszkodzenia.
- Serwis kontaktuje się z Klientem poprzez SMS lub email wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie.
- Po wyrażeniu zgody na naprawę, sprzęt jest naprawiany i testowany.
- Po wykonanej naprawie i uregulowaniu płatności, sprzęt jest odsyłany do Klienta.
- Gdy Klient nie wyraża zgody na naprawę, sprzęt jest odsyłany do Klienta bez podjęcia naprawy.
- Na wykonaną usługę udzielamy 6 miesięcy gwarancji.
Prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Przeczytaj uważnie!
Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. W przypadku sprzętu z wymienną optyką wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłącz obiektyw od korpusu aparatu! Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.
Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:
- wypełniony formularz zgłoszenia naprawy sprzętu .
- dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
- szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
- korpus współpracującego aparatu (niezbędny w przypadku kalibracji - więcej o kalibracji)
- akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu, czy komunikacją z komputerem
- współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - karty pamięci, dodatkowe akumulatory czy baterie