Zgłoszenie naprawy gwarancyjnej

Sprawdź, jaką posiadasz gwarancję. Więcej informacji na temat programów gwarancyjnych znajdziesz na stronie gwarancja.sigma-foto.pl .

Sprzęt na gwarancji K-Consult należy wysłać na adres serwisu kurierem DHL na koszt odbiorcy (rodzaj usługi: POZOSTAŁE PRZESYŁKI KRAJOWE - wybór innego rodzaju usługi lub niestandardowych usług dodatkowych będzie skutkował obciążeniem klienta ich kosztami) deklarując wartość przesyłki nieprzekraczającą 45.000,00 zł.

Koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi Klient - sigma-foto.pl Sprzęt po kalibracji odsyłany jest do Klienta na koszt serwisu.

W przypadku reklamacji na gwarancji międzynarodowej klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów transportu sprzętu do i z serwisu.

Do wysyłanego sprzętu, prosimy dołączyć wypełniony formularz zgłoszenia naprawy sprzętu .

Informujemy, iż w zależności od rodzaju posiadanej gwarancji do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej niezbędne są następujące dokumenty:

gwarancja K-Consult
  • oryginalna karta gwarancyjna
  • kopia dowodu zakupu (paragonu lub faktury)
gwarancja międzynarodowa
  • wypełniona i podstemplowana przez sklep międzynarodowa karta gwarancyjna wraz z nalepą gwarancyjną
  • dowód zakupu z zagranicznego punktu sprzedaży (paragon lub faktura)

Międzynarodowa gwarancja Sigma obowiązuje wyłącznie przez okres 1 roku od daty nabycia produktu na terenie regionu zakupu. Rozszerzone gwarancje (obejmujące uszkodzenia niepodlegające naprawie w ramach standardowej gwarancji, bądź wydłużające standardowy czas trwania gwarancji) oferowane przez niektórych dystrybutorów, obowiązują wyłącznie na terenie kraju zakupu.


Aby zamówić kuriera DHL skorzystaj z formularza online.


Przeczytaj uważnie!

Sprzęt wysyłany do serwisu należy bezpiecznie zapakować. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo zaleca się zabezpieczenie sprzętu folią bąbelkową. W przypadku sprzętu z wymienną optyką wysyłając obiektyw wraz z aparatem, bezwzględnie odłącz obiektyw od korpusu aparatu! Baterie lub akumulatory wysyłaj wyjęte ze sprzętu.

Wraz z wysyłanym sprzętem dołącz bezwzględnie:

  • wypełniony formularz zgłoszenia naprawy sprzętu .
  • dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, email) [formularz]
  • szczegółowy opis usterki (w jaki sposób usterka się objawia, czy problem występuje w jakiejś konkretnej konfiguracji) [formularz]
  • dokumenty niezbędne do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej (patrz wyżej)
  • korpus współpracującego aparatu (niezbędny w przypadku kalibracji - więcej o kalibracji)
  • akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu - kable, ładowarki, akumulatory - są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu, czy komunikacją z komputerem
  • współpracujące akcesoria mogące być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów - karty pamięci, dodatkowe akumulatory czy baterie